fbpx

Colorin Colorado

Colorin Colorado

to kompletna, ciekawa i niezwykle kreatywna metoda nauki języka
hiszpańskiego. Skierowana jest do dzieci w wieku przedszkolnym oraz do uczniów klas 1-6. To metoda naturalna, dzięki której dzieci błyskawicznie osłuchują się z językiem, przez co później nie muszą zmagać się z barierą językowa. Colorin Colorado bazuje na budowaniu wypowiedzi, zadawaniu pytań i spontanicznych reakcjach. Dzięki temu dziecko będzie mogło tworzyć własne wypowiedzi, a nie wyuczone zdania. Już od pierwszej minuty lektor będzie mówił wyłącznie po hiszpańsku, zabierając dzieci w świat grupy przyjaciół: Bombilli, Tornibota, Rojibota, Candibota, Verdibota i Velocibota! Nie od dziś wiadomo, że dzieci uwielbiają zabawę, a dzięki tej metodzie będą uczyły się języka hiszpańskiego niejako przy okazji. Jedną z największych zalet metody jest wykorzystywanie zasady spirali – powracania do zagadnień, które zostały omówione już wcześniej, ale nie tylko z ostatniej lekcji, lecz także tych sprzed kilku tygodni, a nawet miesięcy!

Zacznij się uczyć

Manolito to chłopiec pełen fantazji!

W przygodach towarzyszą mu: skrupulatna Bombilla – Żarówka, pomysłowy Tornibot, psotny Rojibot, słodka Candibot i szalony Verdibot. Ta grupa przyjaciół wprowadza Twoje dziecko w tajniki hiszpańskiego zanurzając je w język poprzez historie, opowieści, zabawy sytuacyjne, a wszystko to przy zachowaniu bardzo starannie przestrzeganej zasady spirali (regularnej powtórki wcześniej poznanego materiału).

Znajomość języka będzie potrzebą!

Wszystko to dlatego, że dbamy o rozbudzenie motywacji wewnętrznej naszego małego ucznia. Nauka hiszpańskiego nie będzie abstrakcyjnym zadaniem, lecz narzędziem potrzebnym do zrozumienia przygód ulubionych bohaterów.

W domu Twoje dziecko będzie kontynuowało naukę!

Odsłuchując płytę lub realizując zadane aktywności na platformie internetowej zawierającej piosenki, gry, komiksy i krótkie filmiki.

Złota zasada Colorin Colorado!

Naszym celem jest nauczenie dziecka budowania wypowiedzi i zadawania pytań oraz spontanicznego reagowania w typowych sytuacjach życiowych. Nie dążymy do tego, by dziecko przyswoiło sobie maksymalnie dużą liczbę słów, gdyż same słowa nie tworzą myśli, ani zdań, tak jak słownik nie jest powieścią. Zależy nam, aby dziecko poznało słowa, z których będzie mogło tworzyć własne wypowiedzi.

Zacznij się uczyć

Nauczyciele przedmiotu